Adjuntem l'enllaç on podreu trobar la sol·licitud de preinscripció a ensenyaments de segon cicle d'educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria en centres educatius. Curs 2019-2020

La preinscripció escolar,  enguany serà del 29 de març al 9 d’abril

Missatge de campanya

«En l’educació, fem equip »continua sent un missatge de valors, de confiança i de complicitat que permet sintonitzar les expectatives i il·lusions de les famílies amb l’ADN de la xarxa  de centres i professionals de l’educació que formem el Servei d’Educació de Barcelona. La preinscripció és un moment important per a tots. I volem compartir amb la ciutat tot el que fem a cada aula, a cada centre i a cada barri per garantir les oportunitats educatives de tots els infants i joves.

Novetats: enguany accions específiques per secundària

En línia amb les últimes campanyes, l’estratègia comunicativa descansa en dos pilars: acompanyar les famílies  en aquest moment i oferir suport i assessorament als centres. Les novetats d’aquest any són, sobretot, les següents:

• Cartes per a les famílies de secundària
  • Sessions informatives específiques per a famílies de secundària
  • Guia de Preinscripció de secundària.

Accions i materials per a les famílies

• 40 Sessions informatives tant per a famílies de P3 com per a famílies de 1r d’ESO, a les quals us convidem a ser-hi presents. (enllaç amb la informació).
  • Guia de preinscripció per a Educació infantil i primària.Disponible ara en català i castellà i la setmana del 25 de febrer també en: anglès, francès, urdú, àrab, xinès i rus. (enllaç amb la informació).
  • Guia de preinscripció per a Educació secundàriaDisponible en català i castellà. (enllaç amb la informació).
  • Vídeo Tutorial: la preinscripció pas a pas. Disponible ara en català i castellà i la setmana del 25 de febrer també en: anglès, francès, urdú, àrab, xinès i rus. (enllaç amb la informació)

El calendari amb el qual treballem ara mateix és la següent:

• Inici de campanya: 18 de febrer.
  • Sessions informatives de districte: 25 de febrer a 12 de març.
  • Preinscripció: 29 de març al 9 d’abril.