menjador
   Finalitats educatives del menjador

El temps de dinar és un moment on els infants aprenen hàbits alimentaris, higiènics i de relació social amb un enfocament educatiu, per aquest motiu es té especial cura en la creació dels menús.

El temps de lleure és un moment on assegurem l‘esbarjo i el descans dels infants mitjançant la relació i les activitats lúdiques dirigides pels monitors i monitores, seguint el projecte educatiu del temps del migdia, i elaborat tenint en compte les diferents edats dels infants i les característiques del servei.

A partir d'aquest curs treballarem amb Fundesplai (fent cas als resultats de les darreres enquestes), Fundació Catalana de l'Esplai, Entitat sense ànim de lucre que té per missió:

“Educar els infants i els joves, enfortir les entitats de Lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora".

Projecte FUNDESPLAI

Menu Abril